سایت دانشگاه
اعضای هیئت علمی
کارکنان
دانشجویان
دانش آموختگان
[English]
معرفی
مدیریت
اهداف و شرح وظایف
همکاران
چارت سازمانی مصوب
گزارش عملکرد
هیأت امناء دانشگاه
معرفی هیأت امناء دانشگاه بناب
مصوبات هیأت امناء
مصوبات کمیسیون دائمی
برنامه و بودجه
معرفی
تشکیلات، تحول اداری و بهرهوری
معرفی
کمیتهها و کارگروهها
آموزش کارکنان
معرفی
پرتال آموزش کارکنان
نظرسنجی دورههای برگزار شده
نظام پیشنهادات
آمار و شاخصها
کارکنان هیأت علمی
کارکنان غیرهیأت علمی
دانشجویان
دانشآموختگان
فضاهای کالبدی
قوانین و مقررات
قوانین
بخشنامهها و آییننامهها
دستورالعملها
فرمها
فرایندها
کارکنان هیأت علمی
کارکنان غیرهیأت علمی
بازنشستگی و مستمریبگیران
رفاه و تعاون
دانلودها
تماس با ما
شما اینجا هستید
صفحه اصلی
معرفی
اهداف و شرح وظایف
اهداف و شرح وظایف
اهداف و شرح وظایف مدیریت برنامه ، بودجه ، تحول اداری و بهره وری
انجام كليه امور مربوط به تهيه و تدوين بودجه دانشگاه.
برنامه ريزي، تنظيم فعاليتها و پيشنهاد بودجه ساليانه مطابق با اولويتهاي دانشگاه.
همكاري با مديران و رؤساي واحدها در امر تهيه و تنظيم بودجه.
جمعآوري بودجههاي پيشنهادي توسط واحدهاي مختلف و بررسي برنامهها و اعتبارات مورد پيشنهاد.
تلفيق و تنظيم بودجههاي پيشنهاد شده در قالب هدفها و خط مشي كلي دانشگاه.
نظارت بر نحوه مصرف اعتبارات و سنجش ميزان پيشرفت عمليات در هريك از واحدها.
دفاع از بودجه پيشنهاد شده در مراجع رسيدگي.
ابلاغ بودجه مصوب به هريك از واحدها و تخصيص اعتبارات مصوب.
نگهداري حساب و دفاتر اعتبارات بودجهاي بر حسب فعاليت و برنامههاي اجرائي دانشگاه و نظارت بر اجراي بودجه واحدها.
بررسي و مبادله بودجه تفصیلی اعتبارات هزينه اي و تملك دارائيهاي سرمايه اي با وزارت متبوع.
بررسی و مبادله موافقت نامه های مربوط به فعالیتهای عمرانی با معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور.
مطالعه و بررسي مداوم وظايف سازماني دانشگاه و واحدها و چگونگي گردش كار در آنها با توجه به برنامه توسعه دانشگاه.
انجام بررسيهاي سازماني بهمنظور برنامهريزي و برآورد نيروي انساني مورد نياز دانشگاه ه با همكاري مديريت امور اداري و پشتیبانی.
مطالعه و بررسي مستمر در سازمان و وظايف واحدهاي تابعه بهمنظور برنامه ريزي و تفكيك و تقسيم صحيح وظايف بين واحدها و جلوگيري از تكرار و تداخل وظايف دانشگاه.
برنامهريزي و ارائه طريق براي بهبود روشهاي انجام كار و تحول اداري و بهرهوري.
تهيه و تنظيم نمودار سازماني (تشكيلاتي) و تهيه و تنظيم پستهاي سازماني متناسب با وظايف و مسئوليتهاي واحدهاي تابعه دانشگاه با همكاري واحدهاي ذيربط.
برقراري ارتباط با مراجع ذيصلاح جهت تجديد نظر و تغييرات در سازمان و تشكيلات دانشگاه.
مطالعه و بررسي در خصوص تهيه و تنظيم شرح وظايف واحدها و همچنين شرح وظايف پستهاي سازماني دانشگاه و ابلاغ آنها به واحدها پس از تصويب توسط هیأت امنا و ابلاغ سازمان تفصيلي از سوي وزارت متبوع.
بررسي پيشنهادات واحدها در مورد تغيير و اصلاح پستهاي سازماني و شرح وظايف و تهيه گزارشات لازم و انجام اقدامات ضروري جهت رفع مشكلات سازماني آنها.
تهيه و تنظيم آمارهاي لازم درباره فعاليتها، نيروها و عوامل موجود در مؤسسه و واحدهاي تابعه (پرسنلي و بودجه)، به منظور اعمال نظر صحيح و منطقي در مديريت دانشگاه.
مطالعه و تشخيص نيازهاي آموزشي و كارآموزي كاركنان و اجراي برنامههاي آموزشي براي كاركنان مزبور.
شركت فعال در شوراها، كميتهها و اظهار نظر پيرامون مسائل مربوط.
برنامهريزي براي بهبود مستمر مديريت و افزايش بهرهوري در فرايند آموزش، پژوهش و تحصيلات تكميلي با عنايت به شايسته سالاري، ابتكار، خلاقيت و افزايش مشاركت و انعطاف سازماني.
برنامهريزي و نظارت بر طراحي، بهينهسازي و انطباق نظامهاي مديريتي متناسب ومورد نياز جهت اجراي برنامههاي توسعه آموزش عالي.
انجام طرحهاي مطالعاتي مربوط به اصلاح ساختار و تشكيلات سازماني، ساختار نيروي انساني، فرهنگ سازماني، سيستمها و روشهاي مورد عمل در دانشگاه.
انجام طرحهاي مطالعاتي براي تعيين اقدامات لازم در مورد اصلاح مقررات و آييننامههاي داخلي مركز با هدف سادهسازي و هماهنگ ساختن آنها.
برنامهريزي و نظارت در زمينه بررسي سيستمها، روشها و رويههاي مورد عمل در دانشگاه و انجام اقدامات لازم در جهت اصلاح و بهبود آنها با هدف افزايش رضايتمندي كاركنان و ارباب رجوع، تسهيل در انجام كارها و انطباق با نيازهاي جديد.
مطالعه و بررسي در امر طبقهبندي مشاغل كاركنان.
پشتيباني، هدايت و نظارت بر فعاليتهاي بهرهوري و تحول اداري دانشگاه.
برنامهريزي جهت اجراي مصوبات شوراها و كميسيون بهرهوري و تحول اداري دانشگاه.
تهيه و تنظيم گزارش ادواري و ارزيابي اجراي برنامههاي تحولاداري و بهره وري در دانشگاه.
اجراي برنامههاي آموزشي، كارگاههاي آموزشي، برگزاري سمينارها و گردهمايي در ارتباط با تحول اداري و بهرهوري با همكاري واحدهاي ذيربط دانشگاه.
جمعآوري و تكميل اطلاعات مورد نياز بر اساس طرح جامع دانشگاه و برنامهریزی و تهيه پیشنهاد بودجه سالیانه در قالب فرمهاي تنظيم بودجه با هماهنگي مسئولين واحدهاي مختلف مؤسسه و انجام اقدامات لازم در خصوص تهيه بودجه تفصيلي و طي مراحل تصويب و تخصيص اعتبار.
بررسي اعتبارات درخواستي واحدها و اخذ توضيحات لازم از مسئولين امور در مورد بودجه پيشنهادي.
نگهداري اعتبارات فصول مختلف بودجه و تهيه جداول مقايسهاي بودجه سالهاي قبل.
پيش بيني درآمدها و برآورد هزينه فعاليتها، طرحها و برنامهها.
اظهار نظر در مورد پيشنهاد واحدها براي استخدام از نظر مالي.
تهيه نمودار و آمارهاي مورد نياز و تجزيه و تحليل آنها.
شركت دركميسيون هاي مختلف به منظور بررسي اعتبارات درخواستي واحدها و دفاع از آن در مراجع ذيصلاح.
نظارت برتعيين تخصيص اعتبارات فعلي و ابلاغ آن به مديريت امور مالي براي اجرا.
بررسي و تهيه پيشنهادات اصلاحي يا متمم بودجه در صورت لزوم.
اظهار نظر درمورد قوانين و آييننامهها و مقررات مربوط.
همكاري در تهيه گزارش عملكرد دانشگاه با توجه بودجه تفصيلي مصوب.
نظارت بر روند اجراي برنامه و اعتبارات پيش بيني شده در بودجه تفصيلي.
انجام ساير امورمحوله از سوي مقام مافوق.